Νέα Bentley με 575 ίππους και 318 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα


Από τις… απαγορευμένες «μάρκες», δηλαδή αυτές που απευθύνονται σε λίγους και με βαθιές τσέπες είναι η Bentley. Ακριβά ή μάλλον πανάκριβα αυτοκίνητα αλλά με τόσα καλούδια, που ελάχιστα αυτοκίνητα μπορούν να σου προσφέρουν. Αν και ζούμε σε καιρούς όπου η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει την πόρτα της Ελλάδας, η Bentley φέρνει τη νέα έκδοση της Continental GT, η οποία πραγματικά σοκάρει.


Πρόκειται για ένα εξαιρετικά πολυτελές και απόλυτα χρηστικό GT, το οποίο στηρίζεται στην εικόνα και στην επιτυχία του προκατόχου του, αλλά επιδιώκει να αναβαθμίσει περαιτέρω την εμφάνιση, τα μηχανικά μέρη, τη χειροποίητη κατασκευή, τη δυναμική συμπεριφορά, την καθημερινή χρηστικότητα και το φινίρισμα.

Έμφαση στη λεπτομέρεια

Το καλοσχηματισμένο ανάγλυφο νέο αμάξωμα έχει πιο καθαρές γραμμές που ρέουν από την πιο κάθετη μάσκα μέχρι το υπερυψωμένο πορτμπαγκάζ. Στην κατασκευή των αλουμινένιων φτερών και του πορτμπαγκάζ χρησιμοποιήθηκε η τεχνολογία “Aluminium Super Forming” κατά την οποία το αλουμίνιο θερμαίνεται στους 500 βαθμούς Κελσίου και με την πίεση του αέρα παίρνει την τελική του μορφή. Το τελικό αποτέλεσμα αντανακλά εικόνες από το παρελθόν και την αξέχαστη R-Type Continental του ’50 προσδίδοντας μια ακόμη εντονότερη αίσθηση αυθεντικής χειροποίητης κατασκευής.

Το σύγχρονο εσωτερικό διαθέτει νέα σχεδίαση, προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη άνεση και πολυτέλεια και ξεχωρίζει για την εξαιρετικά προσεγμένη χειροποίητη κατασκευή του. Τα καθίσματα, για παράδειγμα, έχουν καλύτερη πλευρική στήριξη και αφήνουν 4,6 εκατοστά περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες, ενώ χάρη στα νέα υλικά στήριξης του σώματος παρέχουν εξαιρετική άνεση σε μεγάλα ταξίδια. Η νέα οθόνη αφής των 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα υποστηρίζει ένα κορυφαίο σύστημα πλοήγησης, χάρτες της Google και σύστημα ψυχαγωγίας με μοναδική πιστότητα ήχου.

Εξίσου μοναδική είναι και η ηχομόνωση του εσωτερικού. Χαρακτηριστικό της προσοχής που έχει δοθεί στην παραμικρή λεπτομέρεια είναι ο σταθεροποιητής UV που διαθέτουν οι ξύλινες επιφάνειες προκειμένου να προστατεύονται από την ακτινοβολία και να παραμένουν σαν καινούριες για δεκαετίες.

Κινητήρα… τέρας

Κάτω από το εμπρός καπό έχει τοποθετηθεί ένας 12κύλινδρος κινητήρας 6 λίτρων ο οποίος φέρει δύο turbo και αποδίδει μέγιστη ισχύ 575 ίππους με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 700Nm. Ο συγκεκριμένος συνεργάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο που διαθέτει λειτουργία Quickshift και επιτρέπει τα κατεβάσματα δυο ταχυτήτων μαζί. Για την επιτάχυνση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα χρειάζονται τώρα 4,6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 318 χλμ./ώρα. Η νέα δε προηγμένη τεχνολογία Flexfuel εξασφαλίζει σταθερή απόδοση όταν ο κινητήρας καταναλώνει βενζίνη, βιοαιθανόλη ή μίγμα των δύο.

Η τεράστια ροπή μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς και έτσι εξασφαλίζεται ασφαλή και δυναμική συμπεριφορά σε κάθε οδόστρωμα. Επιπλέον, η κατανομή της ροπής σε αναλογία 40:60 εμπρός/πίσω (σε σχέση με την αναλογία 50:50 της πρώτης Continental GT) έχει ως αποτέλεσμα πιο σπορτίφ συμπεριφορά, αφού ελαχιστοποιείται η υποστροφή σε γρήγορη οδήγηση και ο έμπειρος οδηγός μπορεί να απολαμβάνει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου έχοντας τη δυνατότητα να ρυθμίζει την τροχιά του αυτοκινήτου με το γκάζι.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση καταγράφει συνεχώς τη δυναμική κατάσταση του αμαξώματος μεταβάλλοντας ανάλογα την απόσβεση, ενώ με τη λειτουργία V-Max το ύψος του αυτοκίνητου μειώνεται και η σταθερότητα αυξάνεται περαιτέρω όταν η ταχύτητα πλησιάζει ή ξεπεράσει τα 300 χλμ./ώρα.



Απίστευτη είναι η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό της νέας Continental GT



Η Continental GT διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση προκειμένου να διατηρεί σταθερό το αμάξωμα ακόμα και όταν αυτό κινείται με ταχύτητα άνω των 300 χλμ./ώρα
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...